ОПТИМАЛНИ ОПЕРАТИВНИ РАЗХОДИ

Ограничаване на вредните емисии

ПРЕДНАЗНАЧЕНА ЗА EURO VI АВТОБУСИ*

* Товароносимост до 7700 кг на ос само за градски автобуси , позволени от Европейски Регламент R458/2011

Radio-frequency identification
  • Всички мостове
Научете повече за нашите гами
Бизнес ефективност
“Намаляване на оперативните разходи”
  • Намаляване на разхода на гориво
  • Същият пробег като този на 275/70 R 22.5 MICHELIN X® INCITY™ XZU 148/145J въпреки по-голямата товароносимост
  • По-добро съпротивление при търкаляне каучуковата смес Energy
  • 8% по-голяма зона на контакт със земната повърхност*

* Спрямо 275/70 R 22.5 MICHELIN X® INCITY™ XZU – Тест „SORT 2“

Още информация
Безопасност
«Оптимално сцепление през цялата година»
  • Непрекъснато сцепление при всякакви атмосферни и пътни условия
  • Маркировка 3PMSF и M+S
  • REGENION™
  • Tower Pump®
  • Ламели „Двойна Вълна“
Още информация
Околна среда
“По-екологичен начин за транспорт!”
  • Предназначена за Euro VI автомобили
  • Намаляване на емисиите на CO2
  • Възможност за пренарязване и регенериране с MICHELIN REMIX X® INCITY™ XZU
  • Товароносимост, увеличена до 7500 кг на ос при 70 км/ч, благодарение на уникалната точка 154/148E
  • Подсилена зона на борта с цел устойчивост на по-големите ограничения в резултат на по-голямото натоварване на ос
  • CO2 емисии, намалени с 3,8 г/км*

*Товароносимост до 7700 кг на ос само за градски автобуси , позволени от Европейски Регламент R458/2011

Още информация
Схема на издълбаване на нови грайфери

MICHELIN X® INCITY™ HL Z

MICHELIN X® INCITY™ HL Z
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
4 мм 5 до 6 мм R2 или R3
Уменията на Michelin

3D саморегенерираща протекторна система REGENION

3D саморегенерираща протекторна система REGENION

Непрекъснато сцепление, по-дълъг пробег и по-висока енергийна ефективност благодарение на протекторната шарка от ново поколение REGENION™

Протекторните шарки от новото поколение REGENION™ са авто-регенеративни във всички 3 измерения: дължина, ширина и дълбочина.

Новата шарка е по-затворена и твърда, което подобрява издръжливостта и увеличава пробега на гумите и също така намалява разхода на гориво на автомобила. Скритите канали се появяват постепенно с всеки изминат километър, за да се запази нивото на сцепление през целия живот на гумата.
REGENION™ е най-новото постижение на
MICHELIN Durable Technologies

REGENION™ 3D Auto Regenerative
Предназначение Мост UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
275/70R22.5 X INCITY HL Z TL 150/145J
Всички мостове D C
70 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 150/145J
Номинално натоварване единична гума 150
Номинално натоварване сдвоена гума 145
Свободен дял в мм 277.0
Свободен диаметър в мм 968
Окръжност на търкаляне в мм 2953
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 6700
Номинално натоварване на мост при СДВОЕНИ ГУМИ (kg) 11600
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 9.00
Suggested pressure in bar (twinned fitment) 9.00
Препоръчана гума 7.50
Свободен дял в мм 277.0
Свободен диаметър в мм 968
Смачкан дял в мм 305
Смачкан радиус в мм 448
Окръжност на търкаляне в мм 2953
Минимално междуосово разстояние в мм 313
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 4640 8030
6,25 4810 8330
6,5 4980 8630
6,75 5150 8920
7 5330 9220
7,25 5500 9520
7,5 5670 9820
7,75 5840 10110
8 6010 10410
8,25 6180 10710
8,5 6360 11010
8,75 6530 11300
9 6700 11600