Допринася за реални икономии

По-ниски оперативни разходи

По-нисък разход на гориво и по-висок пробег (1)

  • Носещ
Научете повече за нашите гами
Бизнес ефективност
«Намалете текущите си разходи»
  • Нисък разход на гориво
  • По-дълъг пробег
  • Многофункционалност при използване
  • Европейска енергиен клас « A »
  • До 12% по-дълъг пробег (1)
  • Устойчива на разкъсване при кръстовища с кръгово движение и маневри при паркиране
    ПОЛУЧЕН БЛАГОДАРЕНИЕ НА:
  • протекторната шарка
  • Каркас Energy™ Flex
  • Carbion™
  • Подпротекторна гума за по-лесно пренарязване

(1) Вътрешен тест през 2012 г. на размер 385/55 R 22.5 MICHELIN X® LINE™ Energy™ T в сравнение с 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen T

Още информация
Безопасност
«Безопасен и дълготраен транспорт»
  • Сцепление и стабилност върху мокра пътна настилка от първия до последния километър
  • Надеждна през целия експлоатационен живот на гумата 
  • Надлъжни ламели за водни капки по трите централни ребра.
  • Здрав каркас
    • Повече кабели (2)
    • По-дебел подпротекторен слой в центъра на протектора

(2) 84 кабела повече, отколкото при гумата 385/55 R 22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT

Още информация
Околна среда
«По-чист транспорт»

По-малко CO2 емисии

Могат да бъдат регенерирани и пренарязани

  • Нисък разход на гориво
  • По-малко изразходени суровини чрез използване на всеки милиметър на протекторната шарка и шофиране с гумите по-дълго по време на етапа, в който изразходва по-малко гориво
  • Гумата MICHELIN X® LINE™ Energy™ , произведениа в акредеитирани по ISO 14001 европейски фабрики
Още информация
Схема на издълбаване на нови грайфери

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T (55)

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T (55)
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
В = 3 мм 8 до 10 мм R3 или R4
Уменията на Michelin

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T

НАДЛЪЖНА ЛАМЕЛИ ЗА „ВОДНИ КАПКИ”
Иновативна шарка на протектора, която осигурява дълготрайно сцепление.
Разположен в центъра на протектора, те го поставят, когато гумата е използвана на 2/3, създавайки по-широк канал.
Надлъжните ламели за «водни капки» са иновация на MICHELIN Durable Technologies
energy-T-savoir-faire
Carbion™
Иновативен материал, който значително увеличава пробега с по-висока устойчивост на триене
Carbion™ е последната технология
MICHELIN Durable Technologies
energy-T-savoir-faire2
Знаехте ли че?

Пълната възвръщаемост на инвестицията означава изпозване на гумите до последния милиметър. Намалете разхода си на гориво с 1,27 л/100 км чрез пренарязване (1)

 

(1) Вътрешна симулация между влекач/полуремарке, оборудвани с гуми MICHELIN X® LINE™ Energy™, в сравнение с влекач/полуремарке, оборудвани с гуми пренарязани гуми MICHELIN X® LINE™ Energy™.

Предназначение Мост UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
385/55R22.5 X LINE ENERGY T TL 160K
Носещ A B
70 dB
Още информация Сгъни

Results

Товарен индекс 160K
Номинално натоварване единична гума 160
Свободен дял в мм 376.0
Свободен диаметър в мм 996
Окръжност на търкаляне в мм 3060

Detailled

Специална точка 158L
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 9000
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 9.00
Suggested pressure in bar (single fitment) 8.50
Препоръчана гума 11.75
Свободен дял в мм 376.0
Свободен диаметър в мм 996
Смачкан дял в мм 403
Смачкан радиус в мм 459
Окръжност на търкаляне в мм 3060

Натоварване и налягане

Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 6230 0
6,25 6460 0
6,5 6690 0
6,75 6920 0
7 7150 0
7,25 7380 0
7,5 7620 0
7,75 7850 0
8 8080 0
8,25 8310 0
8,5 8540 0
8,75 8770 0
9 9000 0