ДОПРИНАСЯ ЗА РЕАЛНИ ИКОНОМИИ

ПО-НИСКИ ОПЕРАТИВНИ РАЗХОДИ

ПО-НИСЪК РАЗХОД НА ГОРИВО (1) И ПО-ВИСОК ПРОБЕГ

(1) Вътрешен тест (2013 г.) – 1 влекач/полуремарке, натоварен до 40 т, оборудван с гуми 315/80 R 22.R MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XZ и XD и 385/65 R 22.5 MICHELIN X® Energy ™ SaverGreen XT, в сравнение с влекач/полуремарке, натоварен до 40 т, оборудван с гуми 315/80 R 22.R MICHELIN X® LINE™ Energy Z и D и 385/65 R 22.5 MICHELIN X® LINE ™ Energy ™ T, подобряват разхода на гориво с 0,99 л/100 км в полза на решението MICHELIN X® LINE™ Energy™

  • Носещ
Научете повече за нашите гами
Бизнес ефективност
« Намалете текущите си разходи »

Нисък разход на гориво
По-дълъг пробег
Многофункционалност при използване

Европейски енергиен клас А

До 10% по-дълъг пробег (1)

Устойчива на разкъсване при кръстовища с кръгово движение и маневри при паркиране
ПОЛУЧЕН БЛАГОДАРЕНИЕ НА:

Протекторната шарка

Каркаса Energy™ Flex

Carbion™

Подпротекторната гума за по-лесно пренарязване

(1) Вътрешен тест (2013 г.) на размер 385/65 R 22.5 MICHELIN X ® LINE ™ Energy ™ T в сравнение с 385/65 R 22.5 MICHELIN X ® Energy ™SaverGreen XT

Още информация
Безопасност
« Безопасен и дълготраен транспорт »

Сцепление и стабилност върху мокра пътна настилка от първата до последната миля

Надеждна през целия експлоатационен живот на гумата

Надлъжни ламели за водни капки по трите централни ребра.

Каркас по-здрав със 7%

  • Повече кабели (2)
  •  Подпротекторен слой по-дебел с 5мм в центъра на протектора

(2) 100 кабела повече, отколкото при гумата 385/65 R22.5 MICHELIN X® Energy™ SaverGreen XT

Още информация
Околна среда
« По-чист транспорт »

По-малко CO2 емисии
Могат да бъдат регенерирани и пренарязани

  • Нисък разход на гориво
  • По-малко изразходени суровини чрез използване на всеки милиметър на протекторната шарка и шофиране с гумите по-дълго по време на етапа, в който изразходват по-малко гориво
  • Гумата MICHELIN X® LINE™ Energy™ T, произведена в акредитирани по ISO 14001 европейски фабрики
Още информация
Схема на издълбаване на нови грайфери

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T 385/65 R 22.5

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T 385/65 R 22.5
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
H = 3 мм 8 до 10 мм R3 или R4
Уменията на Michelin

MICHELIN X® LINE™ ENERGY™ T

НАДЛЪЖНА ЛАМЕЛИ ЗА „ВОДНИ КАПКИ”
Иновативна шарка на протектора, която осигурява дълготрайно сцепление.
Разположен в центъра на протектора, те го поставят, когато гумата е използвана на 2/3, създавайки по-широк канал. Надлъжните ламели за «водни капки» са иновация на MICHELIN Durable Technologies
energy-T-savoir-faire
Carbion™
Carbion™ е иновативен материал, който значително увеличава пробега с по-висока устойчивост на триене. MICHELIN Durable Technologies
energy-T-savoir-faire2
Знаехте ли че?

Пълната възвръщаемост на инвестицията означава изпозване на гумите до последния милиметър. Намалете разхода си на гориво с 1,57 л/100 км чрез пренарязване (1)

 

(1) Вътрешна симулация между влекач/полуремарке, оборудван с гуми MICHELIN X® LINE™ Energy™, в сравнение с влекач/полуремарке, оборудван с пренарязани гуми MICHELIN X® LINE™ Energy™.

Предназначение Мост UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
385/65R22.5 X LINE ENERGY T TL 160K
Носещ A B
69 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 160K
Номинално натоварване единична гума 160
Свободен дял в мм 377.0
Свободен диаметър в мм 1066
Окръжност на търкаляне в мм 3272
Специална точка 158L
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 9000
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 9.00
Suggested pressure in bar (single fitment) 8.50
Препоръчана гума 11.75
Свободен дял в мм 377.0
Свободен диаметър в мм 1066
Смачкан дял в мм 406
Смачкан радиус в мм 494
Окръжност на търкаляне в мм 3272
Минимално междуосово разстояние в мм 427
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 6230 0
6,25 6460 0
6,5 6690 0
6,75 6920 0
7 7150 0
7,25 7380 0
7,5 7620 0
7,75 7850 0
8 8080 0
8,25 8310 0
8,5 8540 0
8,75 8770 0
9 9000 0