безопасност и мобилност през зимата, до последния километър

Сцепление в заснежени и заледени пътни условия

През целия живот на гумата

M+S Marking
  • Адаптирана за зимата
  • Носещ
Научете повече за нашите гами
Бизнес ефективност
” Максимизирайте доходността от вашите гуми ”
  • Изключително дълъг пробег
  • Каркас с висока устойчивост на повреди на страниците
  • Пробег като на гумата Michelin 385/65 R 22.5 XTE 3 (Вътрешен тест на Michelin, проведен през 2013 г.)
  • Иновативни и прогресивни ламели
  • Нов материал Carbion™
  • Epaules massives améliorant la résistance au ripage
  • Масивни рамене за по-добра устойчивост на поднасяне
Още информация
Безопасност
” Сцепление през зимата до последния километър ”
  • Отлично сцепление на влажни, заледени и заснежени повърхности
  • Запазено сцепление през целия живот на гумата
  • Клас А за сцепление на влажна повърхност
  • Маркировка 3MPSF
  • Пълна дълбочина на ламелите
Още информация
Околна среда
” По-чист транспорт ”
  • Регенерирането и пренарязването спестяват суровини и гориво
  • Гуми, произведени в съответствие с екологичните норми ISO 14001
Схема на издълбаване на нови грайфери

MICHELIN X® MULTI™ Winter T 385/65 R 22.5

MICHELIN X® MULTI™ Winter T
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
H = 3 mm 8 - 10 mm R3
Уменията на Michelin

Savoir-faire Michelin

ИНОВАТИВНИ И ПРОГРЕСИВНИ ЛАМЕЛИ

Осигуряват сцепление през целия живот на гумата и същевременно ограничават нейното разкъсване и случайни повреди
 

MICHELIN Durable Technologies (black)

 

MICHELIN_X_MULTI_WINTER_T_sculture-neuve
  • Голям брой ламели на трите централни ребра.
  • Два ламела “Двойна вълна” върху протекторните блокчета.
  • Един ламел с двоен канал между всяко протекторно блокче.

 

MICHELIN_X_MULTI_WINTER_T_sculture-mi-usure
  • Ламелите “Двойна вълна” се стесняват постепенно с износването, с което защитават протектора от разкъсване, без да се губи сцепление благодарение на разкритите ламели с двоен канал

 

CARBION™

Този иновативен материал подобрява пробега значително благодарение на неговата устойчивост на износване
 

MICHELIN Durable Technologies (black)
Предназначение Мост UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
Препоръчано от Michelin385/65R22.5 X MULTI WINTER T TL 160K
Носещ C A
70 dB
3PMSF M+S Още информация Сгъни

Results

Товарен индекс 160K
Номинално натоварване единична гума 160
Свободен дял в мм 380.0
Свободен диаметър в мм 1070
Окръжност на търкаляне в мм 3274

Detailled

Специална точка 158L
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 9000
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 9.00
Suggested pressure in bar (single fitment) 8.50
Препоръчана гума 11.75
Свободен дял в мм 380.0
Свободен диаметър в мм 1070
Смачкан дял в мм 406
Смачкан радиус в мм 495
Окръжност на търкаляне в мм 3274

Натоварване и налягане

Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 6230 0
6,25 6460 0
6,5 6690 0
6,75 6920 0
7 7150 0
7,25 7380 0
7,5 7620 0
7,75 7850 0
8 8080 0
8,25 8310 0
8,5 8540 0
8,75 8770 0
9 9000 0