MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D

По-голяма производителност

До 30% по-дълъг превод!*

* Вътрешен тест на Michelin. Сравнение на MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE и XDE с MICHELIN XZE2+ и XDE2+. От 10% до 30% по-дълъг пробег в зависмост от размера.

  • Всички мостове
  • Задвижващ
Научете повече за нашите гами
Бизнес ефективност
«Шофирате по-дълго с по-малко гориво»
  • Намалете себестойността на километър
  • До 30% по-дълъг пробег на двигателните гуми и 15% на предната ос (1)
  • По-нисък разход на гориво с до 0,5л/100 км (2)
  • Повишена товароносимост до 8 тона (3)
  • Оптимизирано износване благодарение на ламелизирания протектор с посока на движение
  • Подобрена комбинация на дизайн на протектора и материали
  • каркас ENERGY™ Flex за размери 315/70 R 22.5 и 315/80 R 22.5

(1) Вътрешен тест на Michelin Сравненение на MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE и XDE с MICHELIN XZE2+ и XDE2+. От 10% до 30% по-дълъг пробег в зависимост от размера.

(2)   Вътрешна симулация на Michelin.  Гуми MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE и XDE в сравнение с XZE2+/XDN 2 Grip (серия 80).
(3)  За гуми MICHELIN X® MultiWay TM 3D XZE с размер 315/70 R 22.5.

Още информация
Безопасност
«Отлично сцепление, никакъв риск»
  • По-къс спорачен път с до 25% (4)
  • Подобрено сцепление и поведение във всякакви метереологични условия през целия срок на експлоатация
  • Подсилени рамене за по-голяма здравина

Ламели Делта, TowerPump®, Дъждовна капка и "Двойна вълна"

Маркировка M + S

Маркировка 3PMSF

По-широки рамене

(4)  Вътрешен тест на Michelin. Автомобил, оборудван с две-трети износени гуми MICHELIN X® MultiWay™ 3D XZE/XDE, в сравнение с подобно износени XZE2 + / XDE2 +, при внезапно спиране от (40 до 0 км/ч) върху мокър полиран бетон.

Още информация
Околна среда
«По-екологичен транспорт»
  • Гумите MICHELIN Remix имат същите качества и пробег като новите MICHELIN X® MultiWay™ 3D като спестяват 50 кг суровини при производство
  • Пренарежете гумата и удължете нейния живот, когато тя консумира най-малко гориво
  • Гуми, произведени в съответствие с екологичните стандарти
  • До 94% годност за регенериране (5)
  • Всички гуми MICHELIN X® MultiWay™ 3D се произвеждат в в европейски фабрики, сертифицирани по ISO 14001

(5) Вътрешен източник на Michelin. Брой регенерирани гуми от броя представени гуми от регионалната гама.

Още информация
Схема на издълбаване на нови грайфери

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XZE

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XZE
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
H = 3 мм 8 до 10 мм R3

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XDE 80

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XDE 80
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
H = 3 мм 8 до 10 мм R3

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XDE 70

MICHELIN X® MULTIWAY™ 3D XDE 70
Теоретична дълбочина на издълбаването на нови грайфери Ширина на издълбаването Острие
H = 3 мм 6 до 8 мм R3
Уменията на Michelin

MICHELIN MULTIWAY 3D

2012-10-05_11h28_26
A/ Триизмерни Делта ламели
  • Следващо поколение ламели за гуми на кормилната ос.
  • Ламелите са дълбоки и съобразени с посоката на движение за по-равномерно износване.
  • Дълбоки ламели за трайно оптимално сцепление в зимни условия и върху гладки, хлъзгави, заледени и замърсени пътни настилки.
lamelle_delta
lamelle_towerpump
ЛАМЕЛИ ДЕЛТА ЛАМЕЛИ TOWERPUMP®
 25 % по-къс спирачен път
(4) и подобрена устойчивост в завои на мокро.
 По-високо ниво на сцепление и по-малко повреди на протектора в тежки експлоатационни условия.
B/ Ламели TowerPump®, "Двойна Вълна" и "Дъждовна капка"
  • Ламелите TowerPump® осигуряват по-голяма здравина в тежки условия на експлоатация отколкото обикновените ламели.
  • в комбинация с ламелите "Двойна вълна" и "Дъждовна капка" на всяко протекторно блокче, те осигуряват по-добро сцепление на хлъзгави настилки.
lamelle_goutte-d-eau
lamelle_double_vague
ЛАМЕЛИ "ДЪЖДОВНА КАПКА" ЛАМЕЛИ "ДВОЙНА ВЪЛНА"
Подобрено сцепление и поведение във всякакви метереологични условия през целия срок на експлоатация.
Предназначение Мост UERR RRT Wet Grip UENO Bruit Winter Specialist M+S
295/80 R 22.5 X MULTIWAY 3D XDE TL 152/148L
Задвижващ D C
75 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 152/148L
Номинално натоварване единична гума 152
Номинално натоварване сдвоена гума 148
Свободен дял в мм 297.0
Свободен диаметър в мм 1061
Окръжност на търкаляне в мм 3228
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 7100
Номинално натоварване на мост при СДВОЕНИ ГУМИ (kg) 12600
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 8.30
Suggested pressure in bar (twinned fitment) 8.00
Препоръчана гума 8.25
Свободен дял в мм 297.0
Свободен диаметър в мм 1061
Смачкан дял в мм 328
Смачкан радиус в мм 492
Окръжност на търкаляне в мм 3228
Минимално междуосово разстояние в мм 326
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 5300 9720
6,25 5490 10080
6,5 5690 10440
6,75 5880 10800
7 6080 11160
7,25 6280 11520
7,5 6470 11880
7,75 6670 12240
8 6860 12600
8,25 7060 0
315/80 R 22.5 X MULTIWAY 3D XDE TL 156/150L
Задвижващ D C
75 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 156/150L
Номинално натоварване единична гума 156
Номинално натоварване сдвоена гума 150
Свободен дял в мм 318.0
Свободен диаметър в мм 1087
Окръжност на търкаляне в мм 3303
Специална точка 154/150M
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 8000
Номинално натоварване на мост при СДВОЕНИ ГУМИ (kg) 13400
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 8.50
Suggested pressure in bar (twinned fitment) 8.00
Suggested pressure in bar (single fitment) 8.00
Препоръчана гума 9.00
Свободен дял в мм 318.0
Свободен диаметър в мм 1087
Смачкан дял в мм 349
Смачкан радиус в мм 504
Окръжност на търкаляне в мм 3303
Минимално междуосово разстояние в мм 350
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 5840 10340
6,25 6050 10720
6,5 6270 11100
6,75 6490 11490
7 6700 11870
7,25 6920 12250
7,5 7140 12630
7,75 7350 13020
8 7570 13400
8,25 7780 0
8,5 8000 0
315/70 R 22.5 X MULTIWAY 3D XDE TL 154/150L
Задвижващ D C
75 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 154/150L
Номинално натоварване единична гума 154
Номинално натоварване сдвоена гума 150
Свободен дял в мм 316.0
Свободен диаметър в мм 1020
Окръжност на търкаляне в мм 3109
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 7500
Номинално натоварване на мост при СДВОЕНИ ГУМИ (kg) 13400
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 9.00
Suggested pressure in bar (twinned fitment) 9.00
Препоръчана гума 9.00
Свободен дял в мм 316.0
Свободен диаметър в мм 1020
Смачкан дял в мм 342
Смачкан радиус в мм 476
Окръжност на търкаляне в мм 3109
Минимално междуосово разстояние в мм 350
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 5190 9280
6,25 5380 9620
6,5 5580 9960
6,75 5770 10310
7 5960 10650
7,25 6150 10990
7,5 6350 11340
7,75 6540 11680
8 6730 12030
8,25 6920 12370
8,5 7120 12710
8,75 7310 13060
9 7500 13400
295/80 R 22.5 X MULTIWAY 3D XZE TL 152/148M
Всички мостове C B
72 dB
Още информация Сгъни
Товарен индекс 152/148M
Номинално натоварване единична гума 152
Номинално натоварване сдвоена гума 148
Свободен дял в мм 297.0
Свободен диаметър в мм 1054
Окръжност на търкаляне в мм 3221
Номинално натоварване на мост при ЕДИНИЧНИ ГУМИ (kg) 7100
Номинално натоварване на мост при СДВОЕНИ ГУМИ (kg) 12600
Номинално налягане в бари (товар при единични гуми) 8.30
Suggested pressure in bar (twinned fitment) 8.00
Препоръчана гума 8.25
Свободен дял в мм 297.0
Свободен диаметър в мм 1054
Смачкан дял в мм 328
Смачкан радиус в мм 488
Окръжност на търкаляне в мм 3221
Минимално междуосово разстояние в мм 326
Налягане Натоварване при монтаж единични гуми (kg) Натоварване при монтаж сдвоени гуми (kg)
6 5300 9720
6,25 5490 10080
6,5 5690 10440
6,75 5880 10800
7 6080 11160
7,25 6280 11520
7,5 6470 11880
7,75 6670 12240
8 6860 12600
8,25 7060 0