Пренарязване и регенериране

УДЪЛЖЕТЕ ЖИВОТА НА ГУМИТЕ СИ!
Външната част на гумите MICHELIN е направена така, че да можете няколкократно да я набраздявате и да възстановявате протектора. Благодарение на професионално управление, което е адаптирано към вашата дейност, можете да оптимизирате рентабилността си при пълна сигурност. И да спомогнете за опазването на околната среда.



- (1) по отношение на параметрите, установени за едни и същи гуми, достигнали до степен на износеност. Референции на Michelin - Изпитване, извършено на гладък бетон
- (2) Препоръки на Професионалната френска асоциация на производителите на гуми - април 2013 г.
- (3) 1,94 л/100 km, установено от съдия-изпълнител на сравнително изпитване, проведено през месец юни 2007 г. в технологичния център на Michelin в Ладу.
- (4) Ценови извадки от вътрешни източници за 2014 г. и ценови извадки от интернет, обобщени от външен орган през 2014 г.
ПРОЕКТИРАНИ ЗА ВАС
ЗАЩО СЕ ПРЕНАРЯЗВА ПРОТЕКТОРЪТ?
Експерти в услуга на Вашата безопасност
Повишете представянето на Вашите гуми
Премиум проверка за премиум регенериране
Пренарязването на товарните гуми MICHELIN представлява отнемане на 3 до 4 мм каучук, намиращ се в основата на протектора. Операцията може да бъде извършена върху нова товарна гума MICHELIN или върху товарна гума MICHELIN Remix®. Пренарязването спомага за оптимизиране пробега, намаляване разхода на гориво и подобряване сцеплението на Вашито гуми.
WHY REGROOVE ?
ENTRUSTED TO A SPECIALIST,
REGROOVING MEANS 3 ADVANTAGESFOR THE TRUCKING BUSINESS
…IF CARRIED OUT BY A SPECIALIST,REGROOVING A TYRE
HAS NO IMPACT ON ITS ACCEPTABILITY FOR RETREADING
Find out more : White book or DESIGNED FOR MORE
(1) Compared with the performance of the same tyres when worn out. MICHELIN references - test conducted on polished concrete.
(2) Example of a set of tyres used to cover 120.000 km per annum with 25% of regrooved tyres in contact with the road surface.
(3) Internal Michelin references: average measurement for the 4 principal sizes on the market (315/80 R 22.5, 315/70 R 22.5, 385/65 R 22.5 and 13 R 22.5).
Повече безопасност!
Увеличете снимката
Michelin препоръчва пренарязването да се извършва при остатъчна дълбочина на протектора от 2 до 4 мм.
Пренарязването се извършва в мрежата от доставчици на услуги. Когато то е извършено спрямо нашите препоръки, остатъчен защитен слой подсигурява здравината и цялостта на “короната” и каркаса на гумата.
При новите товарни гуми MICHELIN и регенерираните MICHELIN Remix® дебелината на долните слоеве е равномерна (4 до 5 мм).
Пренарязването не влияе върху приемането на каркасите за MICHELIN Remix®.
Оптимизирано сцепление
Пренарязването възстановява острите ръбове и увеличава дълбочината на протектора от 6 до 8 мм. Това води до подобрено сцепление на Вашите гуми и оптимална сигурност на пътя.
На мокра настилка пренарязаните гуми на Вашия автомобил подобряват с около 10% напречно сцепление и задвижваща сила в сравнение със същите гуми в износено състояние, но непренарязани (1).
(1) Източник на Michelin – Изпитание, извършено на полиран бетон
По-дълъг живот на гумата
Пренарязването на нова товарна гума MICHELIN и на гума MICHELIN Remix® удължава потенциалния живот, благодарение увеличаване остатъчната дълбочина на протектора, водеща до подобрен пробег с 20% до 25% километра повече!
По-малко гориво!
Съпротивлението при търкаляне въздейства пряко върху разхода на гориво.
Пренарязването се извършва, когато гумата предлага най-добрите показатели на съпротивление при търкаляне. Протекторът се деформира по-малко при контакт с пътя, което води до по-малко генериране на топлина в каркаса и съответно по-ниско съпротивление при търкаляне.
Пренарязването позволява гумите да бъдат ползвани в най-ефективния етап от гледна точка разхода на гориво.
Опазване на околната среда!
С намаляването на разхода на гориво пренарязаните гуми MICHELIN позволява намаляване на емисиите от CO2 с до 1,6 тонана година (2) и така спомагат за предпазването на околната среда.
Всеки 4 пренарязани гуми спестяват една нова гума MICHELIN, т.е. 70 кг неупотребени суровини (3) и един неизхвърлен сред отпадъците каркас.
(2) Резултат за влекач и полуремарке, изминаващи 120 000 км/година с дял на пренарязаните гуми 25%.
(3) Вътрешни източници на Michelin: Средни измерени тегла от 4 основни размера на пазара (315/80 R 22.5; 315/70 R 22.5; 385/65 R 22.5; 13 R 22.5).
Законодателство
Пренарязването на гумите MICHELIN съответства на европейското законодателство и на действащото законодателство в европейските държави. В повечето страни законодателството уточнява, че товарните гуми може да бъдат пренарязани при условие, че на страницата на гумата е поставен индикатор «regroovable» или символът U и пренарязването се извършва от професионалисти, спазващи стандартите на индустрията.
Пренарязването е практика, препоръчана от ETRTO (European Tyre and Rim Technical Organisation).
Възстановяването на протектора MICHELIN Remix® удължава ефективността на гумите Ви. Нещо повече, дава възможност за икономия, предлага по-голяма гъвкавост при употреба и Ви превръща в участник, осигуряващ устойчив транспорт.
Като предлага същите ключови параметри като една нова гума MICHELIN, най-вече що се отнася до безопасност, здравина и дълъг живот, гумата с възстановен протектор MICHELIN Remix® Ви осигурява:
WHYRETREAD ?
To make savings, play a role insustainable transport and benefit fromflexible use
(1) Internal tests IN 2013. Life span of a MICHELIN Remix® tyre = 97% of the life span of a new Michelin tyre of the same dimension
(2) European average, internal pricing information in 2014 and Internet price study carried out by an external organisation in.
(3) 350 retread/new tyre combinations available with MICHELIN Remix® retreading.
(4) MICHELIN Remix® retreading only requires adding, on average, 20kg of raw materials, equivalent to a saving of 70% compared with the purchase of a new tyre.
Повече икономия
Гумата с възстановен протектор MICHELIN Remix® Ви предлага до 100% повече пробег* на около 60% от цената на нова гума MICHELIN**. Двойна икономия!
Нещо повече, благодарение на качеството на външната им част, протекторът на гуми MICHELIN може да бъде възстановяван неколкократно. Ефикасен начин допълнително да оптимизирате разходите си.
* Основава се на констатацията, че по-голямата част от размерите, смесите и обема на гумата, които се използват, са идентични между нови гуми MICHELIN и гуми с възстановен протектор MICHELIN Remix®.
** Ценови извадки от вътрешни източници за 2014 г. и ценови извадки от интернет, обобщени от външен орган през 2014 г.
Повече гъвкавост
Възстановяването на протектора MICHELIN Remix® е гъвкаво решение, тъй като Ви позволява да извлечете максимума от Вашите гуми и да удължите употребата им.
С гума с възстановен протектор, можете да избирате между няколко опции и позиции. По този начин можете да използвате запасите си от гуми до максимума на възможностите им.
Възстановяването на протектора MICHELIN Remix® Ви позволява и да пригодите протекторната рисунка към нуждите си. Вашият дистрибутор Michelin може да Ви предложи до 350 възможни комбинации!
По-екологично
Възстановяването на протектора е решение, което спомага за опазване на околната среда.
Като удължава живота на гумата, възстановяването на протектора MICHELIN Remix® намалява броя на използваните нови гуми.
Трябва да се отбележи, че възстановяването на протектора води и до икономия на суровини. По-специално при възстановяване на протектора MICHELIN Remix® се икономисват 50 кг суровини. Добавянето на необходимата суровина е само 20 кг средно, т.е. 70% по-малко суровини отколкото за производството на нова гума!
Повече информация за гумите с възстановен протектор MICHELIN Remix®
Експерт по възстановяването на протектора на гумите на тежкотоварни превозни средства от около век, Michelin е разработил продукта MICHELIN Remix®.
Това е изключително ноу-хау за смяна на протектора на износена гума върху външна част MICHELIN, която е предварително оценена и подготвена.
Осъществено с индустриално напреднала технология от нашите специалисти, възстановяването на протектора MICHELIN отговаря на всички Ваши изисквания за безопасност, икономия и опазване на околната среда.