MICHELIN Euro Assist

Тъй като Вашият бизнес не може да чака, MICHELIN се ангажира да бъде до Вас с MICHELIN Euro Assist: Вашата помощ на пътя за товарни гуми за по-малко от 2 часа навсякъде в Европа!
Може да се регистрирате, като заредите и попълните формуляра и го върнете на електронен адрес functional-account.marketing-trucks@ro.michelin.com
От момента на обаждането Ви нашият екип прави всичко възможно, сервизен техник да бъде на място след по-малко от 2 часа.
Увеличете снимката
Доказателството? През 2013 г. ние предложихме на нашите клиенти:
Средно време за пристигане 1 час и 49 минути*.
Средно време на принудителен престой 2 часа и 39 минути*.
* Средно през 2013 г. за повече от 26 000 ремонта.
Нашата програма за помощ на пътя повишава наличността на Вашите автомобили:
Ако автомобилът може да се движи: услугата « Stop & Go », Ви посочва най-близкия сервизен център на MICHELIN EURO ASSIST.
Ако автомобилът не е в състояние да се движи: се записва местоположението на шофьора, избира се и се изпраща най-близкият доставчик на услуги от MICHELIN Euro Assist.
- Сервизното обслужване се предлага на 24 езика, 7 дни в седмицата и денонощно.
- Незабавна идентификация благодарение на конфиденциален и личен код. Бърза преценка на срока на започване и постоянно следене след ремонта.
- Специалисти по товарни гуми, избрани от Michelin.
Гарантирана еднаква цена за всички ремонти навсякъде из Европа, включително на пътя.
Денонощни услуги за товарни гуми в повече от 25 стррани в Европа.
Повече от 3000 специалисти по гуми и ремонти по тях за едрогабаритни гуми, готови да се намесят навсякъде из Европа.
1. Шофьорът се обажда на 00 800 79 79 79 79 и се идентифицира с персоналния си конфиденциален код.
Отговорник по обслужването поема поръчката за ремонт.
2. MICHELIN Euro Assist идентифицира и се свързва със сервизен техник за извършване на ремонта.
3. Ако автомобилът не може да се движи: ремонтът се извършва на място.
Ако автомобилът може да се движи: благодарение на услугата «Stop & Go», отговорникът по обслужването направлява шофьора до най-близкия сервиз.
Шофьорът е в пряк контакт с отговорник по обслужването. Той е информиран за различните етапи от ремонта в реално време.
4. Шофьорът не плаща нищо:
Фактурата се изготвя споерд предварително определена тарифна база и след това се изпраща направо в офиса на компанията.
Запишете се като изтеглите формуляр, който да върнете попълнен на comunicare@ro.michelin.com